Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

ny stooor bädd :D

Av Brigitte - 2 februari 2014 13:24

 

Igår kom jag på en snille idé :D

Vi har inte hundarna i soffan om vi inte säger till att det är ok.

vi har bäddar utspridda i huset men jag  ville ge dom en riktigt skön bädd att ligga på.

 

vi hade en bäddmadrass som vi inte skulle använda.

den fick bli hundarnas nya stoora bädd :D

dom trivs jätte bra på den :D

   

 

 

 

 

I fredags åkte jag och rock in till örebro för att fika på ett café tillsammans med Lotta och krakel. Hundarna var jätte duktiga och blev snabbt populära bland fika gästerna ;)

När jag kom hem fick ozzy pulsa i snön. grymt kul enligt honom :D

 

(lotta har tagit bilden på krakel å sittande bilden på rock)

 

 

 

Ozzy har fått paus från all lydnads träning å assistans träning i 4 dagar. han behövde det. det har blivit mycket träning nu på ställen som tar mycket på hans hjärnkontor.

Vi var sist 2 timmar på Ikea tillsammans med assistansintruktören.

han var riktigt duktig. Vi åt middag på ikea och hanbrydde sig inte om att äta upp mat som folk hade tappat mm.

I morgon (måndag) kör vi på igen.

sen i veckan ska vi träna på Öbk, vara inne på marieberg med en vän sen fika hemmas hos plats mamman :D

sen ska vi börja träna på brandlarmet...dags att börja träna in det momentet nu ;)

 

 

Ha det gott allesammans!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Brigitte - 22 december 2016 12:52

Det har varit en del motgångar denna höst/vinter. som Ozzys bortgång    och att vi beslutade att inte avla på Vilja som vi hade utplacerad på foder pga underbett ( som inte ändrat sig på 3 månader) och Cherry Eye. Sen har våran tös varit sjuk ...

Av Brigitte - 8 september 2016 12:51

Ja, vart ska jag börja någon stanns?  är ju så länge sedan sen sist ( som det brukar vara nu för tiden   )   Jag kan börja med att berätta att vi i början av sommaren köpte en aussie tik vid namn Unity Blue Live The Dream "Vilja"tanken är att v...

Av Brigitte - 5 februari 2016 21:13

Förhoppningsvis blir det en väldigt rolig och spännande vår med ett gäng Aussie valpar           Rock har dejtat den fina tjejen Tassa på kennel Bestwishes     http://www.kennelbestwishes.se/Valpar         Ozzy ska till våren d...

Av Brigitte - 12 januari 2016 01:17


Jag tycker det är så bra att de har galakvällar och samlar in pengar till olika ändamål. Ikväll var det galan Nej till cancer. Tyvärr klarar jag inte av att titta på galor som handlar om cancer då min pappa avled pga cancer. Men jag blir så glad när ...

Av Brigitte - 28 december 2015 23:08

Långt blogginlägg. Tyvärr kunde jag inte lägga in bilder när jag uppdaterade via mobilen.   Hopps att ni orkar läsa allt 😃   Detta år har gott otroligt fort. Den lilla bebisen är ingen liten bebis längre utan har snart blivit 13 månader...

Ovido - Quiz & Flashcards