Alla inlägg under oktober 2013

Av Brigitte - 9 oktober 2013 19:14

...... enligt Rock ;)

 

han var för vild å galen när han togs ut ur bilen vid klubben. så han fick börja med att träna passivitet å inte hälsa på de andra människorna som var med och  tränade. ujuj vad han tyckte det var svårt...ALLA måste ju hälsa på honom ;)  enligt honom själv ;)

 

   

han lugnade ned sig till slut :)

 

Då fick han utforska klubbstugan

 

 

sen tränade vi lite fotgående från klubbstugan till bilen

 

 

Efter det var det dags för en liten promenad med båda vovvarna.

Ozzy fick idag bära klövjeväska med 500 g på vardera sida ( det ska han bära var 3:dje dag)

plus viktmanschetter bak (utan vikter).

 

 

De är redo att gå

 

 

De underbara vovvarna    

 

 

 

Av Brigitte - 7 oktober 2013 10:40

Rock fick ju åka buss för första gången förra veckan :D

det gick jätte bra för honom :D

det var lite värre med mig då jag blev åksjuk..men jag klarade av hela bussresan som tur var :D

 

jag, rock, alexandra och tor åkte med när min svärmor körde en stadsbuss i örebro.

 

 

 

 

 

Duktiga grabbar   

 

Sen när vi gått av bussen passade vi på att gå förbi arbetsplats.

 

 

 Vi tränade på att gå på gallerrampen igen. men sen ställer han sig självmant på saker man går förbi...han gör allt för att få belöning ;)  men nu får han bara om man ber han att hoppa upp på saker :)

 

 

Igår åkte rock å jag till Askersunds bk för att lämna lite priser som klubben blivit sponsrade med.

Jag hade inte tänkt att stanna så länge men det var så kul å trevligt. Så jag stannade kvar å kollade på alla ekipagen. Vad man blev sugen på att tävla. men det var skönt att bara va på en tävling å bara titta...då slapp man ju nervositeten ;)

 

Fina blommor som vinnaren fick

 

 


 

Ha det gott allesammans!

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards