Alla inlägg under augusti 2015

Av Brigitte - 18 augusti 2015 13:05

man får skynda sig att uppdatera bloggen medan bebisen sover

(som inte är så länge ;)  )

 

 

För någon helg sedan var jag i Norge med Rock och stallde ut han i Råde.

En utav dagarna blev han 2:a bästa hane med Cert :D

Handler var Julie Laurendz från Norge :)

 

(Lundens Bellagotto Angels Rock)

 

 

 

Sen något annat roligt är att ozzy ska para en tik vid namn Spira i höst på

kenneln Lundens Bellagotto.

 

 

Parning kommer bli mellan

"Ozzy"

KORAD, RLD N Dragonora dr Feelgood (certifierad servicehund)

X

"Spira"

KORAD,RLD N Lundens Bellagotto Lady In Red

 

 

 

Vi förväntaross att dessa valpar ska bli bra arbetshundar med en funktionell och tilltalande exteriör samt ett supertemperament

 

Om det blir några valpar samt en tikvalp så kommer jag vilja ha en valp ur den kullen. 

Då jag inte har möjlighet att ha valp hemma just nu så letar jag efter en tävlings-utställningsintresserad fodervärd.

Som jag önskar inte bor längre bort än 15 mil från örebro.

 

Om man är intresserad av att va fodervärd eller har frågor ang detta så kan man maila mig: bibbi_smile@hotmail.com

(gäller bara för denna tilltänkta tikvalp som jag söker fodervärd åt. gäller det andra frågor om andra saker/valpar så får man kontakta uppfödaren)

 

För mer info om hundarna gå in på kennelns hemsida

http://www.bellagotto.se/Planerade-kullar

 

 

Ha det gott allesammans!

 

Ovido - Quiz & Flashcards