Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Buss tripp mm

Av Brigitte - 7 oktober 2013 10:40

Rock fick ju åka buss för första gången förra veckan :D

det gick jätte bra för honom :D

det var lite värre med mig då jag blev åksjuk..men jag klarade av hela bussresan som tur var :D

 

jag, rock, alexandra och tor åkte med när min svärmor körde en stadsbuss i örebro.

 

 

 

 

 

Duktiga grabbar   

 

Sen när vi gått av bussen passade vi på att gå förbi arbetsplats.

 

 

 Vi tränade på att gå på gallerrampen igen. men sen ställer han sig självmant på saker man går förbi...han gör allt för att få belöning ;)  men nu får han bara om man ber han att hoppa upp på saker :)

 

 

Igår åkte rock å jag till Askersunds bk för att lämna lite priser som klubben blivit sponsrade med.

Jag hade inte tänkt att stanna så länge men det var så kul å trevligt. Så jag stannade kvar å kollade på alla ekipagen. Vad man blev sugen på att tävla. men det var skönt att bara va på en tävling å bara titta...då slapp man ju nervositeten ;)

 

Fina blommor som vinnaren fick

 

 


 

Ha det gott allesammans!

 

 

 

 

 
 
Elin och Billy

Elin och Billy

7 oktober 2013 22:58

Roligt att det gick så bra för Rock att åka buss! Vilken fin bild på dem ihop, vad vackra de är båda två! Nästan lika stora snart :D

http://aktivaussie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Brigitte - 22 december 2016 12:52

Det har varit en del motgångar denna höst/vinter. som Ozzys bortgång    och att vi beslutade att inte avla på Vilja som vi hade utplacerad på foder pga underbett ( som inte ändrat sig på 3 månader) och Cherry Eye. Sen har våran tös varit sjuk ...

Av Brigitte - 8 september 2016 12:51

Ja, vart ska jag börja någon stanns?  är ju så länge sedan sen sist ( som det brukar vara nu för tiden   )   Jag kan börja med att berätta att vi i början av sommaren köpte en aussie tik vid namn Unity Blue Live The Dream "Vilja"tanken är att v...

Av Brigitte - 5 februari 2016 21:13

Förhoppningsvis blir det en väldigt rolig och spännande vår med ett gäng Aussie valpar           Rock har dejtat den fina tjejen Tassa på kennel Bestwishes     http://www.kennelbestwishes.se/Valpar         Ozzy ska till våren d...

Av Brigitte - 12 januari 2016 01:17


Jag tycker det är så bra att de har galakvällar och samlar in pengar till olika ändamål. Ikväll var det galan Nej till cancer. Tyvärr klarar jag inte av att titta på galor som handlar om cancer då min pappa avled pga cancer. Men jag blir så glad när ...

Av Brigitte - 28 december 2015 23:08

Långt blogginlägg. Tyvärr kunde jag inte lägga in bilder när jag uppdaterade via mobilen.   Hopps att ni orkar läsa allt 😃   Detta år har gott otroligt fort. Den lilla bebisen är ingen liten bebis längre utan har snart blivit 13 månader...

Ovido - Quiz & Flashcards