Direktlänk till inlägg 6 september 2013

Miljöträning med rock

Av Brigitte - 6 september 2013 12:30

Igår åkte jag och rock in till örebro (wadköping) där vi mötte upp alexandra och tor :)

Tor var lite försiktig när han såg Rock. men det släppte riktigt fort.

Det blev sen lek å bus.

     

 

 

Man fick hålla i lilla rock så att han inte mosade lilla Tor

 

 

Det blev träning på ljud. som när helikoptern flög över oss. den flög över oss några gånger. den stod även still en stund i luften när oss innan den flög dit den skulle landa.

Rock var hur duktig som helst. han tittade på helikoptern men blev inte rädd för ljudet :D

han var mer intresserad av mig eller tor ;)


man ser helikoptern på bilden. den var på väg mot oss en andra gång

 

 

grabbarna fick hoppa upp på olika saker

 

           

 

Titta på ankorna å gå lite längs med ån

   

 

promenera tillsammans

 

 

Det blev även passivitets träning. det funkade riktigt bra tills tor fick fnatt å ville leka igen hihihi ;)

   

 

Mysstund

     

 

Sötisarna
  

   

 

tack för denna roliga dag Alexandra och tor   

 

Igår kom också våran vinst :D

jag var med i en tävling på fb. det var via företaget Biabed.

De lottade ut en valfri storlek på biabädd och jag vann :D

Ozzy å Rock är glada över vinsten.

 

Här är Ozzy med biabädden

 

 

Ha det gott allesammans!

 
 
Erica

Erica

11 september 2013 14:04

Åh så roligt att du vann, grattis!

http://www.senapshund.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Brigitte - 22 december 2016 12:52

Det har varit en del motgångar denna höst/vinter. som Ozzys bortgång    och att vi beslutade att inte avla på Vilja som vi hade utplacerad på foder pga underbett ( som inte ändrat sig på 3 månader) och Cherry Eye. Sen har våran tös varit sjuk ...

Av Brigitte - 8 september 2016 12:51

Ja, vart ska jag börja någon stanns?  är ju så länge sedan sen sist ( som det brukar vara nu för tiden   )   Jag kan börja med att berätta att vi i början av sommaren köpte en aussie tik vid namn Unity Blue Live The Dream "Vilja"tanken är att v...

Av Brigitte - 5 februari 2016 21:13

Förhoppningsvis blir det en väldigt rolig och spännande vår med ett gäng Aussie valpar           Rock har dejtat den fina tjejen Tassa på kennel Bestwishes     http://www.kennelbestwishes.se/Valpar         Ozzy ska till våren d...

Av Brigitte - 12 januari 2016 01:17


Jag tycker det är så bra att de har galakvällar och samlar in pengar till olika ändamål. Ikväll var det galan Nej till cancer. Tyvärr klarar jag inte av att titta på galor som handlar om cancer då min pappa avled pga cancer. Men jag blir så glad när ...

Av Brigitte - 28 december 2015 23:08

Långt blogginlägg. Tyvärr kunde jag inte lägga in bilder när jag uppdaterade via mobilen.   Hopps att ni orkar läsa allt 😃   Detta år har gott otroligt fort. Den lilla bebisen är ingen liten bebis längre utan har snart blivit 13 månader...

Ovido - Quiz & Flashcards